Subject: Teabenõue - Statistikaameti koosseis nüüd ja 4 aastat tagasi
From: "Enely Prei" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 27 Nov 2024 11:39:58 +0200

Tere!

Palun väljastage mulle Statistikaameti koosseisu tabel, kus on esitatud
üksused ja nendes olevad ametkohad, sh ametkohtade arvud.

Palun sellist infot kahes versioonis:

1) praegu kehtiv,

2) 2020.a mistahes kuupäeval kehtinud.

Vajan seda infot IT teenuste toimemudeli analüüsiks ja ettepanekute
tegemiseks valitsemisala IT nõukogule.

Parimate soovidega,

Enely Prei

Statistikateenuste osakonna juhataja

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] I 51 241 85

 <http://www.rmit.ee/> www.rmit.ee I Lõõtsa 8a, 11415 Tallinn

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.